Singapore....! - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu Singapore....! - Reisverslag uit Singapore Island, Singapore van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu

Singapore....!

Door: Suus en Jos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

10 November 2012 | Singapore, Singapore Island

Dagje Singpore....!

Nou voordat we hier kwamen, is er al wat gebeurt.
We zaten netjes op tijd in de trein naar Schiphol. Alleen zijn we te laat uitgestapt, waardoor de trein super hard doorreed met alleen ons als verstekelingen....!
Echt niet leuk, en voor Suzanne erg stress-vol.
Maar gelukkig hebben we een ritje terug naar Schiphol gekregen, en hebben we het vliegtuig naar Singapore gehaald.

Vanmorgen om 6.00u zijn we geland in Singapore (ligt onder Maleisie, in Azie). In NL was het toen 23.00u. Dus is het tijdsverschil nu 7 uur.
Vandaag de hele dag in Singapore rond gebracht....
De highlight van dit land bekeken en lekker Aziatisch gegeten. Komen de herinneringen van de vorige trip weer naar boven...

Vanavond vliegen we ook weer met Singapore Airlines naar Auckland. Ook dit wordt weer een vlucht van 12 uur. Dus een lange zit.
Gelukkig heeft Jos nu meer beenruimte, dus heeft hij de 1e vlucht al goed geslapen. Suzanne heeft met name films gekeken.

Op zondag de 11e van de 11e komen we om 12.00u aan in Auckland (ligt in het Noorder-eiland van Nieuw Zeeland).
Het is dan in NL nog 0.00u s'nacht (10 op 11 nov).
Dus het tijdsverschil wordt vanaf morgen 12 uur. In Nieuw Zeeland lopen we 12 uur voor op NL...

Hopelijk verloopt onze 2e vlucht net zo goed als de 1e, en komen we goed aan.

Groetjes Suus en Jos

• 10 November 2012 - 09:40

Diane:

Ha Suus en Jos,

Helaas is het er toch niet meer van gekomen om nog even te komen buurten,
    voordat jullie naar Nieuw-Zeeland vertrokken.
    We wensen jullie een super mooie vakantie en geniet ervan samen!!
    Groetjes Eric en Diane

• 10 November 2012 - 09:55

Annette Van Iterson:

He Jos en Suus,
    ou Suus k vind het echtwat voor jou dat gebeuren met de trein; henb r hard m moeten lachen,snap dat het voor julie heel ander was. Nu ws in Auckland als jullie di wer lezen.
    Echt wel vet hoor. Genet en ik lees julie. liefs Annette

• 10 November 2012 - 10:59

Ferry:

Hey Jos en Suus,
    is het eindelijk zover dan! Is wel een hele lange zit. Maar een hele fijne vakantie en geniet ervan. Wij vertrekken over 2 weken naar Amerika (25/11). Kunnen we daarna onze reis ervaringen weer eens delen.
    Groetjes Ferry

• 10 November 2012 - 13:45

Fam Van Berkel:

Hallo Luitjes,
    Fijn dat het toch nog goed is gekomen met jullie reis, en aankomt bij Schiphol. Suus denk aan je hart hé.
    Nou geniet er lekker van met z'n tweetjes en we volgen jullie op de voet en komen de foto's zeker weer bekijken als jullie terug zijn.

groetjes van ons 3tjes

• 10 November 2012 - 17:30

Dian:

hej suus en jos. heel veel plezier en geluk op jullie reis. niet stressen he suzan je bent op vakantie;)
    groetjes en tot snel in het ziekenhuis. kunnen we de fotos ook bekijken !

• 11 November 2012 - 11:13

Antonet:

Hallo Jos en Susannne.
    Gelukkig dat jullie het vliegtuig wel gehaald hebben.
    Verder een goede reis gewenst , zonder al te veel trubbels.
    gr. uit Erp.
    mama

• 11 November 2012 - 11:22

Mieke & Davy:

Hee!

Mm, jammer van het vliegtuig, maar Suus dat vergeet je zo! Als goed is zijn jullie nu in Nieuw Zeeland!! Wel vet een dagje Singapore ;)... Dat kan ik weer niet zeggen haha.
    Blijven jullie lang in Auckland?
    In iedergeval veel plezier!!
    Groetjes ons

• 11 November 2012 - 19:46

Kim:

Hey Suus en Jos,

NL nog niet uit en jullie reis is al spannend, haha.
    Gelukkig is alles goed gekomen.
    Ik wacht met spanning op jullie volgend verhaal, lezen wat er dan allemaal gebeurt en/of gemist is.

Veel plezier,
    Liefs Kim