Laatste uren in Peru...! - Reisverslag uit Lima, Peru van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu Laatste uren in Peru...! - Reisverslag uit Lima, Peru van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu

Laatste uren in Peru...!

Door: suusenjos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

18 Oktober 2011 | Peru, Lima

Ola Amigo´s.....!

Ons laatste verslag vanuit het mooie Peru!

Allereerst iedereen bedankt voor het volgen van onze reis. Is leuk om te lezen dat jullie meeleven.

Na 2x een lange busreis gehad te hebben, is Jos helemaal gebroken.
Van de Jungle naar Cuzco: 10 uur.
Van Cuzco naar Lima: 19,5 uur.
Wel ´s nachts, dus konden we slapen. Maar Jos is te lang voor deze slaapstoelen...
We zijn gelukkig veilig aangekomen in Lima (hoofdstad van Peru). Hier verblijven we nu in een toeristisch gedeelte: Miraflores.
Net onze backpacks al vol geladen...
Nu gaan we nog even genieten van onze vakantie, op het strand...!

We hebben veel foto´s en film gemaakt. Dus jullie zijn allemaal uitgenodigt om deze te komen kijken.

Mama Nelly: wil je voor ons boerenmoes-stampot met rookworst klaarmaken, voor als we terugkomen. Dit hebben we echt gemist!
PS: als het maar geen rijst is...

Leo en Mariette: zondag zijn we weer van de partij, dus gaan we scoren!

Vliegen vanavond om 20.00 (Peruaanse tijd). NL-tijd= 2.00 ´s nachts. We komen in A´dam aan rond 15.30uur en in Brussel om 18.00uur (= NL-tijd).

Groetjes en tot ziens.

Suus en Jos.

• 18 Oktober 2011 - 18:08

Monique:

Wij wensen jullie een veilige terugreis, we kijken uit naar de foto's!! Liefs monique, Thomas & sam

• 18 Oktober 2011 - 18:08

Eric & Jeannette:

Ik weet niet of je dit nog kunt lezen maar een hele goede terugreis.
    En het was erg leuk om jullie verhalen te volgen.

Groetjes en we zien de foto-albums wel weer een keer.

• 18 Oktober 2011 - 19:10

Mieke:

Goeie reis!! En ik kom zeker de film en foto's kijken!! Ook veel groetjes van de familie!

• 18 Oktober 2011 - 20:10

Tante Nelly:

Hoi Suzanne en Jos,

Ik ben nog wat verhalen aan het lezen, aangezien de computer het niet goed deed. Zo te lezen hebben jullie het weer heel leuk gehad en veel gezien! Natuurlijk kom ik ook weer mee foto's kijken.

Groetjes
    PS Goede reis!

• 18 Oktober 2011 - 20:27

Ton En Iris:

Haa Suus en Jos,
    goede reis terug en tot morgen! jullie verhalen in het echt horen!...

• 19 Oktober 2011 - 07:49

Toon En Anita: