Veilig Thuis....! - Reisverslag uit Mortel, Nederland van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu Veilig Thuis....! - Reisverslag uit Mortel, Nederland van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu

Veilig Thuis....!

Door: suusenjos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

20 Oktober 2011 | Nederland, Mortel

Hoi...

Ja, we zijn weer veilig thuis aangekomen!
Gisterenavond om 20.30 uur, kwamen we in De Mortel aan.

De reis is redelijk goed verlopen. Buiten de 'ruzie' van Jos met een medepasagier die voor hem zat, die perse zijn stoel naar achteren wilde zetten (tegen Jos z'n knieeen)....!
Jos kreeg toen een VIP-plaats, waardoor we dus alleen verder reisde.
Alle souvenirs en aandenken liggen in de kamer uitgestald en de vieze kleren worden gewassen.

Ga zometeen naar de computer-zaak om te kijken of de foto's v/d 1e dagen nog terug te halen zijn... (hoop van wel!).
En ga de puppies bewonderen, heb ik toch wel 4 weken gemist.

Jos heeft zijn 'eigen' ritme alweer snel opgepakt, door deze ochtend om 7.00 uur bij de tandarts te zijn!

Nogmaals bedankt voor jullie reacties en medeleven.

Jullie zijn allemaal welkom om de foto's en film te komen kijken!

Hoedoe en bedankt...

Suus en Jos

• 20 Oktober 2011 - 13:54

Herma,Paul En Lars,:

Fijn dat jullie thuis zijn.