1e dagen Peru... - Reisverslag uit Pisco, Peru van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu 1e dagen Peru... - Reisverslag uit Pisco, Peru van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu

1e dagen Peru...

Door: suusenjos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

22 September 2011 | Peru, Pisco

Hola....!

Ja ja, we zijn goed aangekomen in Peru. Het was wel een lange reis, omdat we nog een tussenstop op schiphol hadden.

Lima is een grote stad, waar Jos en ik oh zo van houden....
Cultuur gesnoven van bekende gebouwen.
Ook wilde we een bezoek gaan brengen aan onze landgenoot: Joran v/d S. Maar we konden de gevangenis niet vinden.
Vandaag met de bus naar Pisco gereden. Een rit van 4 uur, langs vele soorten omgevingen: van hoge flats, rotsen, zandduinen, maisvelden, kippenstallen, naar zon-zee-strand....!
Ja, Jos is helemaal in zijn nopjes: hij heeft ze hier al bezig gezien met volle maiswagens.
In de dorpjes buiten de stad vele TUK-TUKs, grappig om te zien.
Ons programma:
Vanmiddag Flamingo´s gezien in NP Paracas.
Morgenvroeg met speedboot naar een eiland: pinquins en anders vogels bekijken. Daarna naar Ica, stukje verder richting het zuiden.

Bedankt voor jullie sms´jes en reacties.

Adios....!

Jos en Suus

• 23 September 2011 - 07:18

Ome Toon En Anita:

zo, geniet er maar lekker van en stuur maar lekker veel reisverslagen dan kunnen wij ook mee genieten hier in ons kikkerlandje.

• 23 September 2011 - 08:15

Mieke:

Zo nu is de reis echt begonnen! Jullie hebben al leuke dingen op het programma staan! Geniet er lekker van!

xx

• 23 September 2011 - 11:32

Fam Van Berkel:

Zo genoeg te zien en te beleven.geniet er lekker van. We gaan jullie volgen.
    veel plezier.

• 23 September 2011 - 12:11

Leo En Mariette:

eindelijk hebben we jullie gevonden op de site. Kei leuk dat jullie het goed naar de zin hebben en al veel gezien en gedaan.Wat en toeval zeg, wij zien hier ook veel volle maiswagens maar geen flamingos(haha) Heel veel plezier daaro,pas op voor de krokodillen en geniet van alle mooie dingen. Proost en tot de volgende keer. Hououououdoe!!!

• 23 September 2011 - 16:54

Mieke Reker:

Hoi Suus en Jos natuurlijk, fijn dat jullie het leuk hebben, ben best een beetje jaloers,en zou wensen dat ik jonger was,geniet van alle moois en pas goed op elkaar

• 23 September 2011 - 19:04

Mama Nelly :

Hoi Suzan en Jos.
    Blij dat ik jullie berichtje nu gelezen heb,anders had ik onze Peter een sms,je laten sturen.
    Ik ben net klaar met het gazon maaien.
    Het is hier nu vroeg donker.
    Jullie zullen wel veel nieuwe indrukken op doen, maar daar is het ook om begonnen.
    Wij wensen jullie samen veel plezier toe.
    Groetjes van mij en onze Piet.

• 23 September 2011 - 20:03

Peter,Ilona En Lieke:

Zo te lezen vermaken jullie jezelf wel in Peru. Fijne vakantie verder en geniet er maar van!

• 24 September 2011 - 09:40

Bianca:

Hey Suus en Jos,

Wat goed om te lezen dat de reis goed is gegaan en dat jullie in peru zijn!Mooie foto's. ga lekker van de vakantie genieten. wij volgen jullie met alle plezier en we zullen aan jullie denken als wij hard aan het werk zijn ;)

liefs Bianca, Bennie en Stijn

• 24 September 2011 - 10:02

Kim:

Hey Suus en Jos,
    Die mannen zijn ook altijd hetzelfde, altijd op zoek naar iets uit het boeren leven haha.

Veel plezier,
    Wacht op jullie volgende verslag.

Liefs Kim