Pisco-Ica-Nazca-Arequepa - Reisverslag uit Lima, Peru van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu Pisco-Ica-Nazca-Arequepa - Reisverslag uit Lima, Peru van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu

Pisco-Ica-Nazca-Arequepa

Door: suusenjos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 September 2011 | Peru, Lima

Ola...

Vanuit het mooie Peru een reactie.
We hebben alweer veel meegemaakt:
- leuke dingen
- enge situaties
- minder leuke dingen

Om te beginnen met het leuke:
- De speedboot tocht naar het eiland was super. Het leek wel of we in Bay-wath (of hoe je het ook schrijft) zaten. Super hard over de Pacific Ocean met allen een rood reddingsvest aan! Hier zagen we Pelikanen, pinguins, zeehonden en zeeleeuwen.
- Busritten zijn allen goed gegaan, we maken veel km. Hierbij zien we veel van het land: bergen (groene en sneeuw bergen). Ja, Kim net als in Nepal! Hutjes, waar mensen in wonen en leven. Het ene moment is het droog, net een woestijn, dan weer groen met maisvelden en koeien in de wei...
- Vliegrit boven de Nazca-lijnen in Nazca. Hierbij mooi uitzicht over de bergen, huizen, en de figuren (iets van vroeger...)

Enge situaties:
- In een jeep gezeten en gecrossed door de zandduinen in Huacca-China. Hier ¨sand-boarding¨ over de duinen naar beneden... Hierbij had ik tijdens het filmen een meisje gezien die viel: rolde over de duinen...
Gelukkig met ons niets! Ja pap en mam: ik moest wel veel aan 2 jaar terug denken.

Minder leuke dingen:
- Na het copieren van onze foto´s en film van de 1e 4 dagen op een USB-stick, is er weer een worm-virus opgekomen.....! Dus ik kan niets meer zien op een andere computer....
En stom genoeg, hadden we de fotokaart al leeggemaakt.....
Was deze echt shit...!
Hopen dat ze bij Manders Computers (of iemand anders die veel van virussen weet) de foto´s en film weer tevoorschijn kunnen halen.
- DUS: wij zetten geen foto´s meer op onze site....!
Erg jammer, maar ik wil het risico niet nog eens lopen. Diegenen die de foto´s graag zien, kunnen deze bij ons komen kijken.

Morgenvroeg (eigenlijk vannacht) om 3.00 uur gaan we een toer maken naar de Colca Canon: daar gaan we de Condor zien (= grote roofvogel met spanwijte van 3 meter), dit is een 3 daagse wandeltocht.

Het is een heel verslag geworden, maar dan hebben jullie ook iets om te lezen....

Adios.

Tot de volgende keer!

Groetjes Jos en Suus

• 26 September 2011 - 11:15

Ruud & Anne:

Haaa Suus en Jos!

Wauw, wat een spannende dingen maken jullie mee!!
    Wel echt flink balen van de foto's!Hopen dat je ze nog terug kan vinden!We komen ze wel bekijken als jullie weer terug zijn!
    Heel veel plezier nog! We blijven jullie volgen!

Liefs Ruud en Anne

• 26 September 2011 - 12:44

Mama Nelly:

Hoi Suzan en Jos

Hier even een vervelend berichtje,dat Diny van onze Toon vanmorgen om 7.40 uur overleden is.
    We dachten wel dat het in die tijd gebeuren zou als jullie weg waren.
    Het is heel erg, maar het kwam niet als een verassing.

Jullie maken vele spannende dingen mee, zorg maar dat jullie goed uitkijken dat er niets gebeurt
    Kunnen jullie daar op veel plaatsen op internet terecht.
    De groetjes van Nelly en Piet.

• 27 September 2011 - 20:02

Leo En Mariette:

waaauw ,het is daar wel heel heftig en spannend allemaal, jullie zijn wel een stoer stel hoor.Gelukkig gaat alles nog steeds goed met jullie en we hopen dat
    de rest van de vakantie dat ook zo blijft. In ieder geval wensen wij jullie voor de komende dagen een leuke wandeltocht.Heel veel groetjes van ons! Houououououdoe !!!!!!!

• 28 September 2011 - 17:53

Chantal, Mayo:

Veel plezier daar!!!

Groetjes van de late dienst.

P.s. We zien wel graag foto's incl. foto's van papegaaien :)

• 28 September 2011 - 20:22

Tante Nelly:

Jos en Suus

Geniet van alle moois want voordat je het weet zijn jullie al weer terug.
    We komen de foto's wel weer een keertje bij jullie bekijken.

Ome Jan & tante Nelly

• 29 September 2011 - 20:08

Jolanda En Erik:

leuk om iets van jullie te horen! Wat een avontuur. Hier is alles goed. Teun en Rens alweer 2 jaar! We hebben een leuke verjaardag gehad met erg mooi weer. Ik heb zometeen nachtdienst dus ik houd het kort. Veel plezier en tot mails.