Titikaka-meer - Reisverslag uit Puno, Peru van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu Titikaka-meer - Reisverslag uit Puno, Peru van Suzanne Brouwers - WaarBenJij.nu

Titikaka-meer

Door: suusenjos

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

01 Oktober 2011 | Peru, Puno

Ola....!

Vanuit Puno ons reisverslag...!

Afgelopen 2 dagen zijn we naar het Titikakameer geweest.
Dit is het grootste meer ter wereld van 8000 m2 en ligt op 3800 meter hoogte. Het meer ligt op de grens van Peru en Boliva. We zijn met een motorboot naar 3 eilanden geweest.
Hier hebben we mogen zien hoe de mensen daar leven en wonen. Op het 2e eiland hebben we bij lokale mensen gegeten en geslapen...!
Het lijkt wel op 50 jaar geleden van ons...
Alles is erg laag en klein, dus Jos moet erg oppassen dat hij zijn hoofd niet stoot.

We eten regelmatig bij lokale restaurantjes, wat erg lekker is. Jos is wel een dag ziek geweest, misschien van het eten van koud vlees met bot.

Onze planning:
Morgen met de bus naar Bolivia: Copacabana....!
Hier gaan we 2 dagen naar een eiland van de Zon: Isla del Sol.

Leuk dat we zoveel reacties krijgen.
Wij wensen familie Penninx erg veel sterkte met het overlijden van Tante Diny.
Afdeling 5 oost: hoe gaat het bij jullie? Missen jullie mij al een beetje? Ik heb zelfs al een paar keer gedroomd over jullie en de afdeling!
Gelukkig dat jullie ook nog super mooi weer hebben, hebben jullie ook een beetje vakantie!
Ellen-Reinier: de tassen doen het perfect. Wij zijn er erg blij mee!
Cat: Succes met de laatste weken, laat je buik maar lekker groeien.

Groetjes en tot de volgende mail!

Suus en Jos.

• 02 Oktober 2011 - 09:05

Riky:

Hoi Suzanne en Jos,
    Zoals ik kan lezen vermaak je je wel. Indrukwekkende, mooie en spannende dingen maken jullie mee. Leuk hé. Succes met de Inca-trail en nog veel plezier.Nog enkele uurtjes en dan gaan wij ook vertrekken. Jééééé.
    Groetjes, Riky

• 02 Oktober 2011 - 09:56

Mieke:

Haha je hoofd stoten, daar zou ik niet zo snel last van hebben ;)?
    Ja het is idd echt heel mooi weer, maar wij hebben niet zo grote meren en eilandjes!

xx

• 02 Oktober 2011 - 11:05

Fam Van Berkel:

Fijn dat het goed gaat, wij genieten nu ook nog ff van de zon, want volgende week is het anders.
    geniet lekker van jullie vakantie.

• 02 Oktober 2011 - 11:46

Ellen En Reinier:

Copacabana is prachtig!! Pas maar op dat je niet hetzelfde gebeurd als bij mij...
    Geniet er heerlijk van, ik waan me af er toe weer even terug in Peru door jullie verhalen!

• 02 Oktober 2011 - 15:04

Marianne:

Hoi Suus en Jos
    Wat een mooie verhalen en een actieve vakantie zeg volgens mij hebben jullie nog een paar weken nodig om weer uit te rusten als jullie terug zijn. geniet nog van jullie prachtige tijd samen in peru.

gr Marianne v V

• 03 Oktober 2011 - 11:12

Kristel En Peter:

La copacabana!

Dat klinkt als het paradijs!!
    Hebben jullie inmiddels al een cavia gegeten?
    Hier is het ook lekker zonnig! Echt genieten!

Nog heel veel plezier samen!!

groetjes kristel

• 04 Oktober 2011 - 19:59

Mama Nelly:

Hoi Suzan en Jos

Afgelopen zondagmiddag hebben wij de familie reonie gehad. Het was heel gezellig, met super mooi weer.

Gisteren avond zijn we bij onze Toon geweest. Het zal niet meevallen om alleen te zijn. Ze hebben heel veel condolance kaarten gekregen.

Bij onze Peter en Kristel is het net een speeltuin achter het huis.
    We hebben het afgemaakt voor de puppies, ze groeien zo goed, het is heel leuk.

Wij wensen jullie samen nog veel plezier toe.
    Groetjes van Nelly en Piet.

• 05 Oktober 2011 - 14:39

Leo En Mariette:

hallo suus en jos wat een mooi avontuur daar in peru Wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt,super. Het enige spektakel bij ons is dat je cluppie verloren heeft met maar liefst 14-0, ook best wel heftig he?Het begint hier nu wel een beetje herfstachtig te worden dus geniet nog lekker ff van daar en elkaar.Houououououououdoe!!!!!!!!!!